Friday, March 18, 2011

- _____ -

Boyfriend dengan boipren tu sama lah kan ? so kita guna bahasa kasar eh pasar lah ya . Siapa yang memandai-mandai cakap aku tiada boipren ? dan siapa pula yang cakap aku ada boipren ? ahah . Sibuk nak tahu status orang tu kenapa ? kurang ke ilmu kau apabila tidak mengetahui status seseorang itu ? alahai , murah nya sifat bodoh kau tuu .
Lai aku bagi jawapan . Murah hati sikit aku hari ni . Aku tak ada boipren ? hoii , nabi tak mengaku umat betul , apa kau orang fikir aku less ? oh tidak . Sudah tentu nya semua orang ada boi-pren isnt ? Boipren yang aku maksud kan adalah kawan lelaki , bukan lah sekadar teman lelaki yang untuk melepas kan nafsu musibat syaitan tuuu . tidak tidak . Kalau tak percaya , bukak lah kamus MALAY-ENGLISH . Then kau search boy dan friend gerenti jawapan nya sahabat lelaki . so ? jawapan itu telah saya jawab , jadi tolong jangan bertanya . Hah , apa lagi , ucap lah terima kasih kerana aku sudi membentangkan status ku .


Apa boyfriend boyfriend ? tade tade . Stop , aku tak nak searching searching lagi . Sekarang pun dah happy . Okay bersyukur :')


No comments:

Post a Comment

ALYNA DIYANA BINTI MOHD IBRAHIM . 7TEEN . SEKOLAH MENENGAH TEKNIK PERDAGANGAN JB . MUAR RAWK . SINGLE AND LOVIN' IT . TRYING TO ACCEPT EVERYONE .

THIS IS REAL . THIS IS ME .

I dont even care a fucking shit at all about that , because deep down , I know that my heroes/ heroin will cheer me up and always love me just the way I love them